Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Βενιζέλος: Καλώ τη ΔΗΜΑΡ σε προσυνεδριακή συνάντηση

Παραθέτω ένα απόσπασμα από τη χθεσινή ομιλίατου Ευάγγελου Βενιζέλου στη συνεδρίαση της γραμματείας της KOEΣ του ΠΑΣΟΚ:

Καλώ λοιπόν και πάλι θα απευθύνω σχετική επιστολή στο Φώτη Κουβέλη, τη ΔΗΜΑΡ σε προσυνεδριακή συνάντηση διακομματική, των αντιπροσωπειών της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ. Πριν το συνέδριο, γιατί δεν είναι δυνατό να συναντώμεθα για θέματα κυβερνητικής διαχείρισης και εθνικής στρατηγικής και...

...να μη συναντηθούμε να μιλήσουμε για ζητήματα ιδεολογικά, αξιακά, ταυτότητας της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας και της ελληνικής Κεντροαριστεράς. Τους καλούμε επίσης να μετάσχουν με κείμενα, με προτάσεις, με θέσεις, με διαφωνίες στον προσυνεδριακό διάλογο και ψηφιακά. Και νομίζω ότι τα δυο κείμενα τουλάχιστον τα δικά μου προσφέρονται ως αντικείμενο διαλόγου. Όχι αναγκαστικά συμφωνίας. Μπορεί και ριζικής διαφωνίας. Θέτουν όμως το ζήτημα. 

Σχόλιο Παραπολιτικής: Αν ήμουν ο Βενιζέλος, θα προσπαθούσα κι εγώ να συνεργαστώ με τη Δημοκρατική Αριστερά. Αν ήμουν ο Κουβέλης, θα προσπαθούσα κι εγώ να αποφύγω πάση θυσία ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
http://www.parapolitiki.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.