Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Βενιζέλος: Δεν έχω κάνει ποτέ προσωπικές επιλογές, κράτησα ενωμένο το ΠΑΣΟΚ το 2007 και το 2011

Συνεχίζει να ξαναγράφει τη σύγχρονη πολιτική ιστορία του τόπου ο σπουδαίος Ευάγγελος Βενιζέλος, αυτή τη φορά τονίζοντας ότι ουδέποτε στην πολιτική του διαδρομή δεν έκανε επιλογές από «προσωπικό ενδιαφέρον».

Παραθέτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από τη σημερινή συνέντευξη του στον Αθήνα 9.84:

Το ερώτημα για την προσωπική μου συμμετοχή είναι και λίγο παράταιρο, διότι εγώ έχω κληθεί να βοηθήσω και έχω αναλάβει δύσκολα καθήκοντα υπό δύσκολες συνθήκες. Άρα, λοιπόν, δεν έχω κάνει ποτέ επιλογές, οι οποίες έχουν κάποιο προσωπικό ενδιαφέρον. Αν ήταν να κάνω προσωπικές επιλογές, το 2007 δεν θα υπήρχε ενιαία παράταξη, γιατί είχε φθάσει στα όρια του διχασμού το ΠαΣοΚ, αλλά το κράτησα ενωμένο με πολύ μεγάλο προσωπικό κόστος και το 2011. Δεν θα δεχόμουν να γίνω υπουργός Οικονομικών, χωρίς να έχω συμμετοχή στην προηγούμενη διαχείριση της κρίσης, ώστε να επωμισθώ ένα τεράστιο βάρος, για να μην οδηγηθούμε στην ανεξέλεγκτη καταστροφή».

Δεν είναι φοβερό ότι μοιάζει να θεωρεί προφανή υποχρέωση οποιουδήποτε χάσει σε μια εσωκομματική διαδικασία το να διαλύσει το κόμμα του και κατά συνέπεια επιζητά επιβράβευση επειδή τελικά δεν το έκανε;

Δεν είναι επίσης φοβερό ότι τον κατηγορεί μια εφημερίδα όπως οι Financial Times ότι ανέτρεψε τον πρωθυπουργό του το 2011 και ο ίδιος θεωρεί ότι τότε απλώς κράτησε τότε ενωμένο το ΠΑΣΟΚ;

Είναι φοβερός μωρέ, κρίμα να τον χάσουμε από τα πολιτικά πράγματα.

http://www.parapolitiki.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.