Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Σπυράκη εκθέτει Σαμαρά! Κρυφό bank run το 2012 (βίντεο)

Είπε σε συνέντευξή της στο Κρητη TV η Μαρία Σπυράκη: «Υπήρχε μια διαδικασία που ήταν πολύ οδυνηρή. Ήταν η διαδικασία της τροφοδοσίας της Ελλάδος με μετρητά. Έφευγε το αεροπλάνο από την Ελευσίνα, πήγαινε στην Ιταλία και επέστρεφε με μετρητά που πήγαιναν στην Τράπεζα της Ελλάδος και μοιράζονταν στις τράπεζες. Αυτό δεν το περιγράψαμε ποτέ. Δεν είχαμε και δικαίωμα να το πούμε ποτέ. Και προφανώς τη διήγηση δεν μπορώ να σας πω από ποιον την έχω, αλλά την έχω από εκείνους που το ήξεραν με όλη τους τη λεπτομέρεια»


Τα επανέλαβε και προχτές «στον Ενικό» του Χατζηνικολάου... «Η συνείδησή μου, ως πολίτη, ως Ελληνίδας, δεν μου επέτρεψε να δω το δημοσιογραφικό μου συμφέρον. Εκτίμησα ότι δεν έπρεπε να το πω. Το πήρα στο μαξιλάρι μου, κύριε Χατζηνικολάου. Η χώρα τότε καιγόταν και εκτίμησα ότι δεν έπρεπε να το πω. Πίστευα ότι αυτό ήταν το εθνικό μου καθήκον»

Epikairo: Δεν ξέρουμε αν αληθεύουν αυτά που λέει η Σπυράκη, αλλά είναι πολύ σοβαρά για να περνάνε στο ντούκου. Θα μου πεις, πότε να ασχοληθούν τα Μέσα με τα απίστευτα πράγματα που ξεστόμισε η υποψήφια ευρωβουλευτής με τη νέα δημοκρατία, εκθέτοντας τον ίδιο τον πρωθυπουργό, όταν ακόμα δεν έχουν ανακαλύψει, μετά από τόσες μέρες ρεπορτάζ, τι χρώμα βρακί φόραγε ο Παπανδρέου στην παρουσίαση του βιβλίου της Κοππά!

Και στο κάτω κάτω, για ποιο λόγο να ασχοληθούμε με τον άνθρωπο που κόντεψε να τινάξει τη χώρα στον αέρα, όταν την έσυρε σε διπλές εκλογές, μόνο και μόνο για να γίνει πρωθυπουργος! Ή με τον άλλο που τελικά τον έσωσε, όταν η μεγαλομανία και ο τυχοδιωκτισμός του πρώτου ακούμπησε μόλις το 19% Αφού βρε κουτά τους «προδότες» τους έχουμε βρει! Η συζήτηση για το ποιος έβαλε τη χώρα σε περιπέτειες, έχει λήξει. Τη διήγηση ωστόσο, η Σπυράκη την είχε λέει από εκείνους που ήξεραν!

Και αντί να γίνει ΣΑΛΟΣ που ξαφνικά, μαθαίνουμε πως το Μάιο του 2012 η χώρα έφτασε ένα βημα πριν τη χρεοκοπία, αυτοί ατάραχοι χρεώνουν στον Παπανδρέου προσπάθειες υπονόμευσης της κυβερνητικης σταθερότητας.

 Συνεχίστε...

http://www.epikairo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.